close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פאפא ג'ונס – פיצה באילת ברמה אחרת

מערכת שורשכט סיוון, תשפג18/06/2023

מבלים באילת והרעב תוקף לפתע באמצע הטיילת, הקניון או חוף הים? אין צורך לשבור את הראש בחיפושים אחר מסעדה או בית קפה בסביבה, כי פאפא ג'ונס סניף אילת מציע חוויה שלמה

תגיות:
צילום: פאפא ג'ונס
מבלים באילת והרעב תוקף לפתע באמצע הטיילת, הקניון או חוף הים? אין צורך לשבור את הראש בחיפושים אחר מסעדה או בית קפה בסביבה, כי פאפא ג'ונס סניף אילת מציע את החוויה השלמה - פיצה באילת שהיא חלומית, איכותית, בדיוק כמו שאתם אוהבים. בכל מקום, בכל שעה ביום נכנסים לאתר או לאפליקציה, מרכיבים ארוחה מושלמת ותוך פחות מחצי שעה היא מחכה לכם בפתח הדלת.

הרשת הצומחת ביותר בעולם
אילת היא פנינה תיירותית, שמושכת אליה המון מבקרים מהארץ והעולם בכל עונה, ומציעה את
צילום: פאפא ג'ונס
האסקפיזם המושלם. כל זאת בזכות האטרקציות הרבות והמגוונות הקיימות בה - חוף הים, המצפה התת ימי, הקניונים, בתי המלון המפוארים והאקלים המדברי שמתבטא בשמש חמימה שזורחת כל השנה. בשנים האחרונות נוצרה סיבה נוספת לבלות בעיר - הפיצה של פאפא ג'ונס.

הרשת הצומחת ביותר בעולם מגישה את הפיצה האיכותית ביותר, האחת ששינתה את כל מה שאנו יודעים וחושבים על פיצה, עם סטנדרט חדש של איכות וטריות שיצר קשת טעמים אותנטיים ומקוריים. טביעת אצבע קולינרית ייחודית שמורגשת בכל ביס וביס, בכל אחד מ-6,000 סניפי הרשת, ב-50 מדינות ברחבי העולם. אז כשיוצאים לבלות באילת עם המשפחה או החברים, ומחפשים ארוחה טובה שתקפיץ את הבילוי כמה רמות למעלה - הפיצה של פאפא היא הבחירה הטבעית, המובנת מאליה.

חווית פיצה אמריקאית מושחתת בהתאמה אישית
ברגע שנכנסים לאתר או לאפליקציית פאפא ג'ונס נפתח בפניכם עולם שלם, מגוון ועשיר של טעמים ואפשרויות. תוכלו לבחור מבין מבחר הפיצות הקיים או לעצב את הפיצה שלכם בדיוק כפי שאתם אוהבים אותה, מ-א' ועד ת'. תמצאו את המיקס הקבוע שלכם או שתבנו בכל פעם פיצה קצת אחרת. תבחרו את הבצק שלכם מבין האופציות השונות (עבה, דק, טבעוני, ללא גולטן, איטסיין בצק אקסקלוסיבי לרשת שפותח בארץ עם 70% פחות פחמימות). בנוסף תקבעו את עובי הפיצה, הגודל (אישית או משפחתית) ואת כמות המגשים הרצויה.

לאחר שתניחו את היסודות לפיצה המושלמת, תבחרו את התוספות על גבי הפיצה שלכם: זיתים, ארטישוק, תירס ועוד רבים וטובים שמוסיפים רבדים נוספים של טעם ומרקם לפיצה. לצד זה, תגלו היצע רחב של תחליפי בשר טבעוניים, שיעניקו לציבור הצמחונים, הטבעונים וההרפתקנים חוויה איכותית, מושחתת, הכי מפנקת שיש: נקניקיות, בשר טחון טבעוני, פפרוני טבעוני, גבינות טבעוניות.

אי אפשר להזכיר את הפיצה האייקונית של פאפא ג'ונס בלי הרטבים המיוחדים, שמגיעים כל הדרך מארצות הברית ויוצרים שילובים של טעמים שלא ידעתם שהולכים ביחד! בין הרטבים המעולים שלנו תמצאו רוטב שום פרמז'ן, רוטב צ'יפוטלה דבש, ברביקיו מעושן, חרדל, וכמובן התבלין הסודי. תוכלו להזמין מארז של שלושה רטבים גדולים לכם ולכל החברים ולשדרג את הארוחה פלאים.

מזמינים ותוך 30 דקות כבר אוכלים
פאפא ג'ונס מתחייבת לספק לציבור לקוחותיה את השירות הטוב והמהיר ביותר. אז כשרוצים פיצה באילת כדי לפתוח את היום בהרגשה טובה או לסיים אותו כמו שצריך, נכנסים לאתר או לאפליקציה של פאפא ג'ונס ומזמינים פיצה בקליק. לא עוברת חצי שעה והיא כבר מגיעה אל פתח הדלת טריה, חמה וטעימה. הפיצה של פאפא ג'ונס יוצאת מהתנור ישר לצלחת שלכם, עם כל התוספות הנהדרות, מנות הצד המעולות והקינוחים הכי טובים. את הפיצה תוכלו להזמין עד הבית, או לאסוף עצמאית מהסניף. לא משנה מה גודל המנה או מה מזג האוויר שמתחולל בחוץ, תוך 30 דקות או פחות יוצאים שבעים ומרוצים.

משלוחי פיצה בלילה באילת
אין שעה מוגדרת לפיצה, היא מסוג המאכלים שתמיד באים בטוב, תמיד מסבים אושר לנוכח הריחות והטעמים הנהדרים שלה. אז אם הרעב תוקף באישון לילה ואתם מחפשים מסעדה או בית קפה בסביבה, שמבצעים משלוח אוכל באילת בלילה עד הבית, לא חושבים פעמיים ומזמינים פיצה. אבל אם כבר מחליטים להזמין משלוחי פיצה בלילה באילת, הולכים עד הסוף עם פאפא ג'ונס - הפיצה שמספקת את החוויה האמריקאית המושחתת האולטימטיבית.

סניף פאפא ג'ונס המקומי מוציא משלוחי פיצה עד 2 בלילה באילת, כך שתושבי האזור ומבקריה, נהנים מפיצה מעולה עד השעות הקטנות. נכנסים לאתר או לאפליקציה, בוחרים את הפיצות ומנות הצד שהכי אוהבים (או לחילופין, מרכיבים את הפיצה שלכם בעצמכם) ותוך כמה קליקים בודדים, מזמינים לכל המשפחה והחברים. הפיצה מגיעה אליכם תוך 30 דקות או פחות חמה וטריה, ומשדרגת בין רגע כל לילה לבן של גיימינג, בינג' של סדרה או מסיבת בית.

כל מה שפיצה צריכה להיות והרבה יותר
תושבי אילת ומבקריה כבר יודעים, כשמתחילים להיות רעבים לא מתלבטים, מזמינים פאפא ג'ונס. נכנסים לאתר או לאפליקציה ובוחרים את הפינוק הבא בין מגוון עשיר של פיצות, קינוחים, מנות נלוות ואפשרויות שתיה קלה מצוינות. בוחרים את הפיצה שאוהבים או מעצבים אותה במו ידיכם ותוך 30 דקות או פחות כבר מגישים ואוכלים. הפיצה של פאפא ג'ונס היא הרבה יותר מכך, היא חוויה, אווירה, גורם מלכד, בילוי מנצח שכולם יכולים לקחת בו חלק ולצבור המון חוויות חדשות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה